Beschikbaarheid en reserveren

Veelgestelde vragen

Praktische informatie

Reserveren voor 2024!

Vanaf 1 november 2023 kunt u via www.pharshoeke.nl online de huurprijzen voor 2024 bekijken en reserveringen maken voor 2024. Wilt u daar niet op wachten? Dan kunt u nu al een voorreservering maken voor 2024. Hoe werkt dat?

Een voorreservering maken

- Schrijf een email naar info@pharshoeke.nl met als onderwerp 'voorreservering 2024'

- Vermeld uw naam, type vakantiewoning, gewenste aankomstdatum in 2024 en verblijfsduur. Eventueel mag u ook een tweede keus aankomstdatum doorgeven.

De voorreserveringen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. De voorreservering voor een bepaalde aankomstdatum in een bepaalde vakantiewoning die als eerste bij ons binnenkomt, krijgt voorrang. Of uw voorreservering gelukt is, hoort u eind oktober 2023. Er zijn 2 mogelijkheden:

1. Uw voorreservering wordt geaccepteerd

U krijgt in de laatste week van oktober per email een optie toegestuurd met daarin de details en de prijs. De vakantiewoning staat voorlopig voor u gereserveerd. U heeft 48 uur om de optie om te zetten in een definitieve reservering. Hoe dat moet staat in de optie.

2. Uw voorreservering wordt niet geaccepteerd

De reden hiervoor is dat de vakantiewoning niet meer vrij is op de doorgegeven datum. Dat kan omdat de eigenaar heeft besloten om op die datum niet te verhuren of omdat iemand anders u voor was. U krijgt dan van ons in de laatste week van oktober per email een optie toegestuurd voor een alternatieve datum. U heeft dan drie dagen om de optie voor de alternatieve datum om te zetten in een definitieve reservering.

Waar vind ik de plattegrond van het park?

De parkplattegrond vind u op deze pagina.

Aankomst & vertrek

Kan ik op een andere dag aankomen dan online aangegeven wordt?

Onze aankomstdagen zijn op maandag en vrijdag. U kunt altijd later aankomen dan de aankomstdatum die u heeft geboekt. Eerder vertrekken kan natuurlijk ook. De prijs blijft in beide gevallen hetzelfde. Mocht u later willen aankomen of eerder willen vertrekken, laat het ons dan weten dan zorgen wij voor een passende oplossing voor de sleuteloverdracht.

Op de aankomstdag is de receptie open tot 17.00 uur. Bent u later, laat het ons dan weten.


Eerder aankomen dan geboekt? Neem contact op met ons op voor de mogelijkheden.

Hoe en wanneer krijg ik de sleutel van mijn verblijf?

U krijgt de sleutel bij de receptie tijdens het inchecken. U kunt op de aankomstdag inchecken tot 17.00 uur. Mocht u aankomen buiten de openingstijden van de receptie neem dan contact op met een van onze medewerkers. Zij zullen aangeven waar u de sleutel kunt afhalen.

Kan ik op een andere dag aankomen dan online aangegeven wordt?

Onze aankomstdagen zijn op maandag en vrijdag. U kunt altijd later aankomen dan de aankomstdatum die u heeft geboekt. Eerder vertrekken kan natuurlijk ook. De prijs blijft in beide gevallen hetzelfde. Mocht u later willen aankomen of eerder willen vertrekken, laat het ons dan weten dan zorgen wij voor een passende oplossing voor de sleuteloverdracht.

Eerder aankomen dan geboekt? Neem contact op met ons op voor de mogelijkheden.

Waar check ik in als de receptie gesloten is?

Bent u onverwacht na sluitingstijd van de receptie aangekomen? Meldt u dan telefonisch bij ons. Onze medewerker zal aangeven waar u de sleutel kunt ophalen.

Nachtrust
Tussen 23.00 uur en 07.00 uur geldt nachtrust op het park. Het kan natuurlijk gebeuren dat u onverwacht aankomt in deze uren, houd dan rekening met de gasten op het park en pak alleen het hoognodige uit.

Mag ik inchecken als ik niet de hoofdboeker ben?

Ja, als de hoofdboeker later aankomt dan de rest van het gezelschap, mag ook iemand anders inchecken. Dit is echter alleen mogelijk wanneer de medegast voor aankomst is geregistreerd. U kunt uw reisgenoot direct bij het boeken registreren of op een later moment in uw eigen Mijn Pharshoeke.

Hoe laat mag ik mijn vakantieverblijf in?

In juli en augustus zijn de woningen beschikbaar vanaf 16:00 uur. De rest van het jaar kunt u vanaf 15:00 uur inchecken.

Hoe laat moet ik mijn vakantieverblijf verlaten?

U dient het verblijf om 10:00 uur te hebben verlaten en de sleutel bij de receptie af te geven. Checkt u uit buiten de openingstijden van de receptie? Neem dan contact op met een van onze medewerkers, zij zullen u vertellen waar u de sleutel kunt achterlaten.

Wat is er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

Op de pagina van de accommodatie staat wat er in het verblijf aanwezig is. In alle accommodaties is een vaatwasser, filterkoffiezetapparaat, waterkoker, combi oven-magnetron aanwezig.  Er is standaard een complete inrichting aanwezig voor het aantal personen waarvoor het verblijf geschikt is. 

Welke tv-zenders zijn er beschikbaar in de vakantiehuizen?

Onze tv’s hebben een standaard zenderpakket. Wilt u weten of een specifieke zender ontvangen wordt? Neem dan contact met ons op!

Wat voor soort bedden zijn er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

Per woning kan het soort bed verschillen. Wij hebben eenpersoonsbedden, boxspringbedden en stapelbedden. In de meeste accommodaties staan eenpersoonsbedden van 90 cm breed en 200 cm lang. In alle woningen zijn eenpersoonsdekbedden en kussens aanwezig.

Waar vind ik tijdens mijn verblijf belangrijke telefoonnummers?

De telefoonnummer bevinden zicht in het welkomsboekje dat u ontvangt bij aankomst. Bent u opzoek naar een specifiek nummer? Neem dat contact met ons op, wij helpen u graag!

Is er bij alle woningen parkeermogelijkheid?

Nee, niet alle woningen hebben een parkeerplaats bij het huis. Zo kan het voorkomen dat er parkeergelegenheid bij of nabij de woning is. Nabij het vakantieverblijf betekend dat u op de algemene parkeerplaats van het park kunt parkeren.

Krijgt u bezoek? Dan kunnen zij de auto parkeren op de gemeente parkeerplaats voor de slagboom.

Elektrische auto
Buiten het park op de openbare parkeerplaats is een oplaadstation voor elektrische auto’s. Wij kunnen de werking noch de beschikbaarheid van dit oplaadpunt garanderen. Houd hiermee rekening als u met een elektrische auto naar het park komt.

Mag mijn huisdier mee op vakantie?

Alleen honden, maximaal een per woning, zijn welkom op ons park, geef dit echter wel aan bij het maken van de reservering. Niet in alle woningen zijn huisdieren welkom.

Huisdieren zijn welkom in Herenhuis nr.57,57A en 57B en de Havenvilla's nr. 8,9,13 en 14.

Bent u allergisch voor huisdieren? Kies dan bij zoek & boek voor een huisdiervrije woning.

Neem voor het aanmelden van andere huisdieren of hulphonden contact met ons op.

Wilt u na het boeken nog een huisdier toevoegen aan het reisgezelschap? Laat het ons dan even weten dan kijken wij samen met u naar de mogelijkheden.

Wat zijn de extra kosten voor het meebrengen van een huisdier?

Voor honden betaalt u een toeslag per dier per nacht. Daarnaast brengen wij extra schoonmaakkosten in rekening

Wat is het maximumaantal personen van mijn vakantieverblijf?

Om de veiligheid en het comfort van gasten te verzekeren mag in ieder vakantieverblijf een maximumaantal personen overnachten. Dit aantal vindt u op de pagina van de accommodatie.

In sommige gevallen kunt u, bovenop het maximumaantal personen, nog 1 of 2 baby’s (0 t/m 2 jaar) meenemen. Geef dit tijdens het boeken aan ons door dan kunnen wij in overleg een (extra) kinderbed in de woning plaatsen.

Tijdens mijn verblijf verandert het aantal personen, wat moet ik doen?

Blijven er meer mensen slapen? Geef dit even door aan de receptie en betaal direct voor hun verblijf. Er mogen niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor het vakantieverblijf geschikt is. Blijven er minder mensen slapen dan waarvoor u heeft geboekt? Meld dit dan bij de receptie tijdens het uitchecken. Het teveel betaalde bedrag voor de toeristenbelasting storten we samen met de borg binnen 7 dagen terug.

Mag ik barbecueën tijdens mijn verblijf?

U mag barbecueën op het park tijdens uw verblijf. Echter, alleen op een gas- of elektrische barbecue. Uiteraard mag dit alleen buiten en met een emmer water bij de hand. Barbecueën mag niet op het balkon.

Bij extreme droogte of harde wind kan het zijn dat wij besluiten om barbecueën tijdelijk niet toe te staan.

Mag ik bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf?

Ja, gezellig! Blijven slapen mag ook. Op voorwaarde dat er niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor het vakantieverblijf geschikt is. Voor gasten hoeft u naast de standaard toeristenbelasting en het bedlinnen, niets extra’s te betalen.

 

Betalingen

Wat zijn de regels en mogelijkheden voor het betalen?

U kunt via iDEAL betalen of door middel van een bankoverschrijving. Mochten beide niet lukken neem dan contact met ons op.

Binnen 14 dagen na boeking vragen wij u tenminste 50% van de reissom aan ons te betalen. Het restant mag u betalen tot 60 dagen voor aankomst.

Heeft u binnen 60 dagen voor aankomst geboekt? Dan betaalt u het hele bedrag in een keer direct na bevestiging van de boeking.

Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen?

Er staat een overzicht van de betaalde en nog te betalen bedragen in uw eigen omgeving, mijn Pharshoeke. Zodra wij een betaling hebben ontvangen sturen wij u tevens een betalingsbevestiging waarop het eventuele te betalen restbedrag staat vermeldt.

Ben ik verplicht om een aanbetaling te doen?

U dient tenminste een aanbetaling van 50% binnen 14 dagen na boeken te doen en de rest uiterlijk 60 dagen voor aankomst. Wilt u geen aanbetaling doen, betaal dan het hele bedrag in een keer. Dit moet wel binnen 14 dagen na het boeken.

Heeft u binnen 60 dagen voor aankomst geboekt? Dan betaalt u het hele bedrag in een keer direct na bevestiging van de boeking.

Is het mogelijk om de aanbetaling op een later moment te doen?

De aanbetaling moet binnen 14 dagen na het boeken betaald zijn. Na het boeken krijgt u een bevestiging waarin staat voor welke specifieke datum u moet betalen.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

We sturen u dan een betalingsherinnering. Betaalt u niet binnen de gestelde termijn, dan wordt uw boeking geannuleerd volgens de RECRON Voorwaarden. Hiervan krijg u een annuleringsnota.

Is het mogelijk om mijn boeking pas bij aankomst te betalen?

Nee, dat is niet mogelijk. Uw boeking moet vooraf helemaal betaald zijn.

Hoe kan ik mijn boeking betalen?

U Kunt via iDEAL betalen of door middel van een bankoverschrijving op IBAN: NL88INGB 0006653509 t.n.v. Vakantiepark de Pharshoeke. Mocht beide niet lukken neem dan contact met ons op.

Het betalen van mijn boeking via iDeal lukt niet. Wat moet ik doen?

Na het boeken krijgt u een bevestiging met daarin alle gegevens en kenmerken om te kunnen betalen. Met deze gegevens kunt u het bedrag direct via uw bank overmaken. Vul in het veld 'omschrijving', het kenmerk in dat op de reserveringsbevestiging staat. De betaling maakt u over naar IBAN: NL30 RABO 0307 8683 97 t.n.v. ’t Sypke Verhuur en Exploitatie B.V.. Dat is de partij die de betalingen van de Pharshoeke verzorgt. U ziet deze naam dus staan als begunstigde. Lukt het betalen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

Kan ik met creditcard betalen?

Helaas is het niet mogelijk om online met creditcard te betalen.

Ik heb per ongeluk te veel betaald. Hoe krijg ik dit bedrag terug?

Teveel betaalde bedragen storten we zo snel mogelijk terug. Neem contact op met ons op als u het geld niet binnen zeven dagen van ons terug hebt ontvangen.

Ik heb een betalingsherinnering gekregen. Wat moet ik nu doen?

U krijgt een betalingsherinnering als wij uw betaling niet binnen de gestelde termijn hebben ontvangen. U kunt het bedrag nog steeds overmaken. Heeft u dit al gedaan, dan is alles in orde en hoeft u niets te doen.

Heeft u nog niet betaald, doe dit dan zo snel mogelijk. Anders kunnen wij uw reservering annuleren.             
Heeft u een andere vraag over de betalingsherinnering? Neem dan contact op met ons op.

Moet ik toeristenbelasting betalen als ik op vakantie ga in de gemeente waar ik woon?

Nee, dan hoeft u geen toeristenbelasting te betalen. Laat het wel even weten als u in eigen gemeente op vakantie gaat. Geef dit aan ons door dan zorgen wij ervoor dat u dat deze wordt gecorrigeerd en terug betaald.

Krijg ik de toeristenbelasting terug als er minder mensen blijven slapen?

Ja hoor, dit krijgt u terug. Wij storten de te veel betaalde toeristenbelasting binnen 7 werkdagen na uw vertrek samen met de borg terug op uw je rekening.

Waarom moet ik borg betalen?

Soms zijn er door de wijze waarop u de woning heeft gebruikt extra schoonmaak- of reparatiewerkzaamheden nodig. De kosten die we hiervoor maken, betalen we dan van de borg. U kunt dit voorkomen door je uw verblijf voor vertrek netjes achter te laten.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Heeft u uw vakantieverblijf volgens onze regels achtergelaten en staat er geen te betalen bedrag meer open? Dan storten we de borg meestal binnen 7 werkdagen na vertrek terug.

Waarom heb ik mijn borg niet of deze maar voor een deel teruggekregen?

Het kan zo zijn dat u maar een deel van de borg hebt teruggekregen of helemaal niets. U heeft de woning dan niet volgens de regels achtergelaten. Als dit zo is, krijgt u hier bericht van. Heeft u geen bericht van ons gekregen maar is de borg 7 werkdagen na vertrek nog niet teruggestort? Neem dan contact met ons op.

Wijzigen & annuleren

Kan ik mijn gekozen vakantieverblijf nog wijzigen na het boeken?

Wijzigen kan gratis tot 28 dagen voor de aankomstdatum, daarna kunt u niet meer wijzigen. Uiteraard kan wijzigen alleen als er nog beschikbare vakantieverblijven zijn. Deze kunnen natuurlijk wel iets duurder uitvallen. In dat geval betaalt u het verschil bij. Is het nieuwe vakantieverblijf goedkoper dan het oude verblijf, dan krijgt u het verschil niet terug. Neem contact met ons op om uw wijziging door te geven, wij helpen u graag.

Kan ik de datum van mijn verblijf nog wijzigen na het boeken?

Dit kan gratis tot 28 dagen voor de aankomstdatum. Een vakantie in een andere periode kan natuurlijk wel iets duurder uitvallen. In dat geval betaalt u het verschil bij. Is uw nieuwe vakantie goedkoper dan de oorspronkelijke prijs, dan krijgt u het verschil niet terug.

Worden er kosten gerekend als ik iets wijzig in mijn boeking?

Wijzigen is in veel gevallen kosteloos. Als u iets wijzigt in uw reservering binnen 48 uur na het boeken verrekenen wij met u het prijsverschil. Ook daarna kunt u een boeking nog wijzigen. We raden u aan goed te letten op de nieuwe prijs. Valt deze lager uit dan de oude prijs, dan wordt het verschil niet teruggestort.

Krijg ik het prijsverschil terug als ik mijn boeking wijzig?

Als u iets wijzigt in uw reservering binnen 48 uur na het boeken verrekenen wij met u het prijsverschil en storten het binnen 7 dagen terug. Ook daarna kunt u een boeking nog wijzigen. We raden u aan goed te letten op de nieuwe prijs. Valt deze lager uit dan de oude prijs, dan wordt het verschil niet teruggestort.

Het wijzigen of annuleren van bijgeboekte extra’s kan tot één dag voor aankomst. U krijgt hiervan een aangepaste rekening. Het eventuele prijsverschil storten we na de vakantie terug met de borg.

Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?

U kunt de bijgeboekte extra’s wijzigen door contact met ons op te nemen. Als u uw volledige vakantie al hebt betaald, storten we het eventuele prijsverschil terug met de borg. Het annuleren van verzekeringen en verplichte extra’s zoals verplicht bedlinnen of een verplichte schoonmaak, is niet mogelijk.

Krijg ik een bevestiging van mijn wijziging?

Ja, bij een wijziging van uw boeking, krijgt u een nieuwe boekingsbevestiging per e-mail. Bijvoorbeeld een wijziging in de aankomst- of vertrekdatum van uw vakantie, het type vakantieverblijf, reisgezelschap, voorkeuren of extra’s. In Mijn Pharshoeke vindt u altijd een actueel overzicht van uw boeking. Handig!

Hoe annuleer ik een boeking?

U kunt gratis annuleren tot 48 uur na het boeken. Daarna worden er kosten in rekening gebracht. Hoeveel u betaalt voor het annuleren, is afhankelijk van het moment waarop u annuleert. U betaalt standaard de reserveringskosten en

•     15% van de verblijfskosten als u 3 maanden (92 dagen) of langer voor de geplande aankomstdatum annuleert

•     50% van de verblijfskosten als u  tussen 3 en 2 maanden (tussen 91 en 62 dagen) voor de geplande aankomstdatum annuleert

•     75% van de verblijfskosten als u binnen 2 maanden en 1 maand (tussen 61 en 31 dagen) voor de geplande aankomstdatum annuleert

•     90% van de verblijfskosten als u tussen 1 maand (30 dagen) en de dag voor de geplande aankomstdatum annuleert

•     100% van de verblijfskosten als je op de geplande aankomstdag of daarna annuleert

Ik heb per ongeluk dubbel geboekt. Kan ik een boeking gratis annuleren?

Een foutje maken we allemaal wel eens. Meldt de dubbele boeking binnen 48 uur na het boeken en we annuleren er een gratis.

Als u later dan 48 uur na het boeken annuleert, worden er kosten in rekening gebracht.

Schoonmaak & bedlinnen

Wat moet ik doen voor vertrek uit mijn verblijf?

Hieronder vindt u wat standaard hoort bij het netjes achterlaten van de woning. Dit is niet hetzelfde als een eindschoonmaak. Daarbij wordt het totale verblijf schoongemaakt.

Doe voor vertrek uit uw verblijf altijd het volgende:

  • Haal het beddengoed af, verzamel eventueel keuken- en handdoeken en stop alles in een kussensloop en leg deze in de gang, bij de voordeur;
  • Ruim de vaatwasser uit of zorg dat de vaat is afgewassen en zet de inhoud schoon in de kast;
  • Reinig de magnetron indien hier gebruik van is gemaakt;
  • Zet de thermostaat op 14 °C;
  • Sluit ramen en deuren;
  • Zorg dat de koelkast leeg en schoon is, zet hem op stand 0 met de deur open;
  • Leeg de prullenbakken en breng het vuilnis naar de milieustraat van het park. Er zijn aparte bakken voor papier, glas en restafval;
  • Veeg de vloeren.
  • Meldt eventuele schades of ontbrekende zaken bij de receptie.

Wat houdt de eindschoonmaak in en wat kost het?

De eindschoonmaak is de grote schoonmaak van het huisje. Dit is bovenop wat u zelf standaard doet om uw verblijf netjes achter te laten bij vertrek. De eindschoonmaak is verplicht en de kosten variëren per type woning en of er een huisdier mee gaat of niet.

Mag ik mijn eigen bedlinnen en handdoeken meenemen?

Het is verplicht om bedlinnen bij ons te huren. De kosten hiervoor worden automatisch bij de reservering berekend. In alle vakantieverblijven zijn eenpersoons dekbedden en kussens aanwezig. (Keuken)Handdoeken zijn niet verplicht om te huren en kunt u deze tot 24 uur voor aankomst ook bijboeken of zelf meenemen.

Tot wanneer kan ik extra bedlinnen bijboeken?

Tot één dag voor aankomst zijn extra bedlinnen en handdoeken bij te boeken.

Daarnaast kunt u een aanvraag indienen voor beddenopmaak-service. Met deze service zorgen wij dat uw bed is opgemaakt bij aankomst, een extra ontspannen begin van de vakantie!

Wat zit er in een bedlinnen-, handdoeken- of keukendoekenpakket?

  • Het Bedlinnenpakket bestaat uit een eenpersoons hoeslaken, dekbedovertrek en kussensloop.
  • Een Handdoekenpakket bestaat uit een handdoek en een badlaken.
  • Een Keukendoekenpakket bestaat uit een keukenhanddoek en een theedoek.

Wat voor soort bedden zijn er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

Per woning kan het soort bed verschillen. Wij hebben eenpersoonsbedden, boxspringbedden en stapelbedden. In de meeste accommodaties staan eenpersoonsbedden van 90 cm breed en 200 cm lang. In alle woningen zijn eenpersoonsdekbedden en kussens aanwezig.

Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?

U kunt bijgeboekte extra’s tot 1 dag voor aankomst wijzigen en annuleren. Voor alle extra’s ontvangt u een nieuwe bevestiging met betaallink die u dient te voldoen voor aankomst. Als u het volledige verblijf al heeft betaald, storten we het eventuele prijsverschil terug met de borg. Het annuleren van verzekeringen en verplichte extra’s zoals verplicht bedlinnen of een verplichte schoonmaak, is niet mogelijk.

Op het park

Waar kan ik wassen?

Nanaf 1 september 2023 is onze wasserette gesloten. Dit in verband met het nieuws aan te leggen plan.  Niet alle accommodaties hebben een wasmachine.

Is er een speeltuin voor de kinderen aanwezig?

Ja, wij hebben een speeltuin op het park. Er staan diverse speeltoestellen geschikt voor verschillende leeftijden en er is een zandbak

Kan ik met de auto het park op- en afrijden wanneer ik wil?

U kunt komen en gaan wanneer u dat wil. Wij vragen u wel rekening te houden met de nachtrust tussen 23:00 uur en 07:00 uur de volgende ochtend. De slagboom is in deze periode gesloten. U kunt in geval van nood wel het park afrijden. Hulpdiensten hebben altijd toegang tot het park.

Kan ik iets laten bezorgen op het park waar ik verblijf?

U kunt maaltijden laten bezorgen op het park. Voor de bezorging van pakketjes dient u gebruik te maken van afhaalpunten in de buurt.

Is het mogelijk om door een taxi opgehaald te worden bij mijn vakantieverblijf?

Ja, u kunt door een taxi of ander vervoer worden opgehaald of afgezet bij uw woning. Dit kan natuurlijk alleen als de woning met de auto bereikbaar is. De (taxi)chauffeur kan bij de slagboom uw naam en het woningnummer doorgeven aan de receptie. Zij openen dan de slagboom. Veel taxibedrijven rijden echter liever niet het park op, overleg daarom altijd vooraf met de taxichauffeur waar zij u kunnen ophalen.

Wat voor leuke dingen zijn er te zien en te doen in de buurt van het park?

Kijk eens op onze website onder het kopje omgeving. Of vraag de receptie of het VVV om advies. 

Mag ik BBQ-en of vuurwerk afsteken op het park?

In verband met de bouwaard van onze woningen is het niet toegestaan gebruik te maen van kolengestookte BBQ's of vuurwerk af te steken. 

BBQ-en met een gas of elektrische BBQ is wel toegestaan. Uiteraard mag dit alleen buiten en met een emmer water bij de hand. Barbecueën mag niet op het balkon.

Bij extreme droogte of harde wind kan het zijn dat wij besluiten om barbecueën tijdelijk niet toe te staan.

 

Coronavirus

Kan ik omboeken of annuleren?

U kunt tot 28 dagen voor de geplande aankomstdatum uw verblijf omboeken in hetzelfde jaar als u niet kunt komen vanwege de corona. Dit alleen op basis van beschikbaarheid. Eventuele meerkosten brengen wij u in rekening als uw boeking duurder is na verplaatsing. Mocht de nieuwe reservering minder hoog uitvallen, kunnen wij u helaas geen geld teruggeven.