Beschikbaarheid en reserveren

Coronavirus

Geplaatst: 16-03-2020

BELANGRIJKE INFORMATIE MET BETREKKING TOT HET CORONAVIRUS

Update 06-06-2020 11.00 uur

Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen over het coronavirus met betrekking tot een verblijf bij Vakantiepark de Pharshoeke.

Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?

Vakantiepark de Pharshoeke volgt de ontwikkelingen rondom het coronavirus op de voet en volgt de richtlijnen van het RIVM. We doen er alles aan om onze gasten en collega's een veilige omgeving te bieden. We willen dat u met een gerust gevoel aan uw vakantie kunt beginnen en een leuk verblijf bij ons hebt.

De richtlijnen kunt u terugvinden op de website van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Algemene situatie

Wij hebben geen negatief reisadvies. Zolang dat zo is bent u van harte welkom op ons park. Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en vragen alle gasten om dit ook te doen. Vakantieparken mogen in principe open blijven onder strikte voorwaarden. De burgemeester is bevoegd om alsnog een vakantiepark te sluiten als er onvoldoende maatregelen zijn genomen.

Mag ik met vrienden of familie in 1 accommodatie verblijven? 

  • Ja, je mag met vrienden of meerdere huishoudens in dezelfde woning verblijven, als jullie 1,5 meter afstand van elkaar houden. 
  • wij vragen u bij uw eigen accommodatie te blijven en niet bij die van andere gasten
  • u mag nog steeds een boot huren, alleen dan maar met maximaal 3 personen of met een grotere groep als deze uit alleen gezinsleden bestaat
  • Houdt u waar mogelijk altijd 1,5 meter afstand op het park. Volgens de richtlijn van het RIVM

Zijn bezoekers van buitenaf nog welkom vanwege het corona virus?

Deze zijn een dag welkom, mits de 1,5 meter afstand in acht wordt genomen.

Uw accommodatie

Zoals altijd maken wij uw vakantieverblijf goed schoon. In deze tijd doen we dat nog grondiger. Denk hierbij aan het luchten van uw verblijf voor aankomst, het gebruiken van een nieuwe doek voor iedere ruimte en het desinfecteren van alle oppervlakken en contactpunten, zoals deurklinken, handvaten en lichtknopjes

 

Ik heb een vakantie bij Vakantiepark de Pharshoeke geboekt, maar lees over de wereldwijde verspreiding van het virus en wil daarom mijn vakantie annuleren. Is dit mogelijk en krijg ik dan mijn vooruitbetaalde boekingssom terug?

Nederland, en dus ook Vakantiepark de Pharshoeke en de omgeving, zijn niet ‘op slot gezet’ door de rijksoverheid. U kunt dus als gast gewoon bij ons verblijven en zich houdt aan de maatregelen.  Indien u annuleert vanwege het coronavirus, dan kunt u het vooruitbetaalde bedrag niet terug claimen. Wij bekijken per dag de situatie en houden ons aan de afgekondigde maatregelen. Daarnaast hanteren wij de Recronvoorwaarden.

Heeft u een annuleringsverzekering dan raden wij u aan met hen contact op te nemen. 

ANNULEREN EN OMBOEKEN

Aankomsten na 1 juni 2020; 
• Op basis van de huidige informatie kan je bij ons komen. 
• Bij annulering hanteren wij de Recron voorwaarden
Voor alle Nederlandse gasten geldt dat op dit moment reserveringen vanaf 1 juni niet kunnen worden omgeboekt of geannuleerd met als reden het coronavirus. Voor alle buitenlandse gasten geldt dit ook vanaf 1 juni. Mocht u desondanks toch willen annuleren, dan volgen wij de voorwaarden van de Recron. 

Zit er een meerprijs aan het omboeken?
Het is mogelijk dat dat er een meerprijs zit aan het omboeken. Dit is het geval als de nieuwe datum in een duurdere periode valt. Geld teruggave i.v.m. een goedkopere periode wordt niet gedaan.
 
Wat wij nodig hebben bij een omboeking:
Stuur een email naar info@pharshoeke.nl  met daarin het reserveringsnummer en je voorkeur voor een nieuwe datum, dan kijken wij naar de mogelijkheden en nemen we contact met je op.

Wat wij nodig hebben bij een annulering: 
Stuur een email naar info@pharshoeke.nl met hierin duidelijk vermeld dat het om een annulering gaat, het reserveringsnummer en je rekeningnummer.
 

Is de receptie open?

Zeker, de receptie is open. Wij verzoeken u echter om alleen naar de receptie toe te gaan indien nodig. Indien mogelijk vragen voor de receptie per mail of telefoon te stellen en het contact zo veel mogelijk te beperken. Ga alstublieft niet met het hele gezin naar binnen, maar alleen en maximaal twee gasten tegelijk. Houdt afstand van de medewerkers en andere gasten. En graag betalingen zoveel mogelijk per pin.  

Uw accommodatie

Zoals altijd maken wij uw vakantieverblijf goed schoon. In deze tijd doen we dat nog grondiger. Denk hierbij aan het luchten van uw verblijf voor aankomst, het gebruiken van een nieuwe doek voor iedere ruimte en het desinfecteren van alle oppervlakken en contactpunten, zoals deurklinken, handvaten en lichtknopjes

 

 

 

Nieuws overzicht